Propaganda y elecciones

Authors

  • Miguel Aigneren

Keywords:

Ciencias sociales, Survey, Análisis cuantitativo, Estudios de Opinión, Encuestas sociales, Sondeos electorales, quantitative methods

Abstract

Abstract. A first reading of the electoral projections can lead to the conclusion that they were not well to the polls in parliamentary elections. Some of the election results last March 8, 1998 produced surprise, despite the fact that many analysts gambled a significant growth of the so-called vote of opinion. And it was for less

Resumen. Una primera lectura de los pronosticos electorales puede llevarnos a concluir que no les fue bien a las encuestas en las elecciones parlamentarias. Algunos de los resultados electorales del pasado 8 de marzo de 1998 produjeron sorpresa, pese a que muchos analistas apostaban a un crecimiento significativo del llamado voto de opinión.

|Abstract
= 109 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
= 68 veces|

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2009-05-15

How to Cite

Aigneren, M. (2009). Propaganda y elecciones. La Sociología En Sus Escenarios, (1). Retrieved from https://revistas.udea.edu.co/index.php/ceo/article/view/1492

Issue

Section

Los estudios de Opinión