Como orientar la discusión de un problema de investigación con carácter científico
DOI:
https://doi.org/10.17533/udea.acbi.330432Abstract
Surgen numerosos interrogantes en el niño y en el joven que observan el acontecer diario de gran variedad de fenómenos que presenta la naturaleza. Tales interrogantes son el principio fundamental que debe ser encauzado metodológicamente, en los estudiantes de escuelas, colegios y universidades, y hacia el desarrollo de una mentalidad creadora, despierta y ágil, a través del ordenamiento lógico de los hechos que se presentan a la vista de un observador y la interpretación coherente de los mismos.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
The authors exclusively authorize the Actualidades Biológicas journal to edit and publish the submitted manuscript if its publication is recommended and accepted, without this representing any cost to the Journal or the University of Antioquia.
All the ideas and opinions contained in the articles are sole responsibility of the authors. The total content of the issues or supplements of the journal is protected under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License, so they cannot be used for commercial purposes, but for educational purposes. However, please mention the Actualidades Biológicas journal as a source and send a copy of the publication in which the content was reproduced.