IDENTIFICATION OF TEACHING MODELS USED IN SCHOOL SPORTS: AN ANALYSIS FROM THE DISCOURSES AND PRACTICES OF TEACHERS AND COACHES

Authors

  • Luz Amelia Hoyos Cuartas Universidad Pedagógica Nacional.
  • Daniel Ignacio Oliveros Wilches Universidad Pedagógica Nacional
|Abstract
= 58 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
= 72 veces|

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Luz Amelia Hoyos Cuartas, Universidad Pedagógica Nacional.

Doctora Europea en Ciencias de la Actividad Física y el Deporte de la Universidad de León, España.

Daniel Ignacio Oliveros Wilches, Universidad Pedagógica Nacional

Doctor en Ciencias de la Actividad Física y el Deporte de la Universidad de León, España.

Published

2015-11-23

How to Cite

Hoyos Cuartas, L. A., & Oliveros Wilches, D. I. (2015). IDENTIFICATION OF TEACHING MODELS USED IN SCHOOL SPORTS: AN ANALYSIS FROM THE DISCOURSES AND PRACTICES OF TEACHERS AND COACHES. Expomotricidad. Retrieved from https://revistas.udea.edu.co/index.php/expomotricidad/article/view/24892

Issue

Section

6° Simposio Internacional de Educación Física. Itinerarios que dotan de sentido el hacer en aula.

Most read articles by the same author(s)