The reputation of journalists and communication directors in the city of Cali
Keywords:
reputation, relations with mass media, directors of communication ( dircom), journalistsAbstract
This research, made in the city of Santiago of Cali, looked to determine the reputation of the journalists of mass media of the city of cali and of the directors of communication (dircom) of public, privated or social companies, or organizations in the same city, from the perception that each one had of the profesional performance of the other. The theoretical bet of the investigación was to consider that the relations between communication directors and journalists of mass media were influenced by three variables or they occurred in three scenarios: the profesional, the social and the personal.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2011 Folios, revista de la Facultad de Comunicaciones
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Los documentos deberán ser inéditos y no podrán ser sometidos a
consideración simultánea de otras publicaciones. Los textos enviados tampoco pueden estar publicados en un sito web y de ser así el autor, una vez aprobada su publicación en FOLIOS, debe comprometerse a retirar el artículo del sitio web donde sólo quedará el título, el resumen, las palabras clave y el hipervínculo de la revista. Para el caso de las traducciones la revista le exigirá una carta al traductor donde conste que el autor original y la editorial, donde ha sido publicada previamente, le han cedido los derechos de publicación del artículo y cuya consecución es exclusiva responsabilidad del traductor.