Reseña de la colección “Narrativas, autobiografías y educación”

Authors

  • Paula Valeria Dávila University of Buenos Aires

Keywords:

.

Abstract

.

|Abstract
= 230 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
= 275 veces|

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Paula Valeria Dávila, University of Buenos Aires

Professor of the Education II chair of the Education Sciences Career (Faculty of Philosophy and Letters, University of Buenos Aires —FFyL-UBA—). Researcher of the research project "Pedagogues, teachers and experience reports", directed by Dr. Andrea Alliaud and co-directed by Dr. Daniel Suárez, of the Institute of Research in Educational Sciences (FFyL-UBA), Scientific Program 2008-2011 , UBACyT (F096). The author of this review is the editorial coordinator of the collection and carried out the scientific review of the Spanish-language edition of the book by Delory (2009), and that by Passeggi and Clementino (2010).

References

Alliaud, Andrea y Daniel H. Suárez, orgs., en prensa, El saber de la experiencia. Narrativa, investigación y formación docente, Buenos Aires, Facultad de Filosofía y Letras de la Universidad de Buenos Aires (FFyL-UBA) y Consejo Latinoamericano de Ciencias Sociales (CLACSO). Colección “Narrativas, autobiografías y educación”.

Delory Momberger, Christine, 2009, Biografía y educación. Figuras del individuo-proyecto, Buenos Aires, Facultad de Filosofía y Letras de la Universidad de Buenos Aires (FFyL-UBA) y Consejo Latinoamericano de Ciencias Sociales (CLACSO). Colección “Narrativas, autobiografías y educación”.

Passeggi, Maria da Conceição y Elizeu Clementino de Souza, orgs., 2010, Memoria docente, investigación y formación, Buenos Aires, Facultad de Filosofía y Letras de la Universidad de Buenos Aires (FFyLUBA) y Consejo Latinoamericano de Ciencias Sociales (CLACSO). Colección “Narrativas, autobiografías y educación”.

Published

2012-12-19

How to Cite

Dávila, P. V. . (2012). Reseña de la colección “Narrativas, autobiografías y educación”. Revista Educación Y Pedagogía, 23(61), 193–202. Retrieved from https://revistas.udea.edu.co/index.php/revistaeyp/article/view/14032