La creatividad y las computadoras: estado del arte

Authors

  • Rolando Aguilar-Álvarez Universidad de Antioquia
  • Daniel Gálvez-Lio
  • Rafael Bello-Pérez

Abstract


(Sin resumen)
|Abstract
= 43 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
= 40 veces|

Downloads

Download data is not yet available.

References

GERO J. and SCHNIER. T. Envolving Representations of Design Cases and their use in Creative Design. Published in Computational Models of Creative Design. University of Sidney (1995).

HYZER. W. First state the problem,industrial research (1978).

MITJÁNS. A. Creatividad, Personalidad y Educación. Editorial Pueblo y Educación Cuba (1995).

RAM. A. Creative Conceptual Change. Thirteenth Annual Conference of the Cognitive Science Society. (1991).

RODRÍGUEZ. M. Manual de creatividad. Mexico. Trillas (1985).

Colectivo de autores. Rev. Psicología Iberoamericana Edición especial sobre creatividad. Vol I No. 1 (1993).

Published

1998-10-26

How to Cite

Aguilar-Álvarez, R., Gálvez-Lio, D., & Bello-Pérez, R. (1998). La creatividad y las computadoras: estado del arte. Revista Facultad De Ingeniería Universidad De Antioquia, (16), 30–34. Retrieved from https://revistas.udea.edu.co/index.php/ingenieria/article/view/325758

Most read articles by the same author(s)