Contenido y editorial
DOI:
https://doi.org/10.17533/udea.redin.20283Abstract
El acceso al conocimiento científico y matemática, al manejo tecnológico e informático, y al dominio fluido, de al menos un segundo idioma, son elementos que desde las áreas de la ingeniería y la tecnología abren posibilidades de formación y crecimiento y crecimiento integral a los seres humanos que tengan afinidad por estas disciplinas. La pobreza tiene directa relación con las dificultades en el acceso a la educación, de ahí los bajos logros en el nivel educativo que alcanzan las personas menos favorecidas.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 Revista Facultad de Ingeniería

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Revista Facultad de Ingeniería, Universidad de Antioquia is licensed under the Creative Commons Attribution BY-NC-SA 4.0 license. https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.en
You are free to:
Share — copy and redistribute the material in any medium or format
Adapt — remix, transform, and build upon the material
Under the following terms:
Attribution — You must give appropriate credit, provide a link to the license, and indicate if changes were made. You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes.
ShareAlike — If you remix, transform, or build upon the material, you must distribute your contributions under the same license as the original.
The material published in the journal can be distributed, copied and exhibited by third parties if the respective credits are given to the journal. No commercial benefit can be obtained and derivative works must be under the same license terms as the original work.