Vol. 44 No. 2 (2021)
Investigaciones
-
Pervasive Information Architecture: A Model for University Libraries
|Abstract = 1512 veces | HTML (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 0 veces| | PDF (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 632 veces| -
Scientific Production in Health Sciences of the Autonomous University of Chihuahua: A Systematized Review
|Abstract = 925 veces | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 503 veces| -
The Gamification in the Development of Information Literacy from the Perspective of University Students
|Abstract = 4226 veces | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 2165 veces|
Reflexiones
-
Literature and Inclusion: Influences of Reading and Literary Training in Inclusive Education in the City of Medellin, Colombia
|Abstract = 2937 veces | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1217 veces|
Revisiones
-
Review of Literature on Modeling and Simulation of Socio-Technological Phenomena Through data Mining in Academic Databases
|Abstract = 963 veces | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 543 veces|
Reseñas
-
Parada, Alejandro E. (2019): Lectura y contralectura en la Historia de la Lectura. Villa María: Eduvim, 120 pp. ISBN: 978-987-699-593-1
|Abstract = 786 veces | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 306 veces|