Reingeniería del aula de clase para los procesos de enseñanza- aprendizaje de investigación y de producción de conocimiento propio
DOI:
https://doi.org/10.17533/udea.unipluri.13175Abstract
Esta propuesta alternativa proviene, más que del ejercicio del magisterio, de mi ejercicio como investigadora con presupuestos metodológicos enmarcados dentro de la investigación acción participativa; de mi interés en la realización de talleres participativos y el acompañamiento y asesoría de procesos de organización y desarrollo con comunidades.
|Abstract = 239 veces
|
PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 85 veces|
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2012-10-11
How to Cite
Alvarez, M. A. (2012). Reingeniería del aula de clase para los procesos de enseñanza- aprendizaje de investigación y de producción de conocimiento propio. Uni-Pluriversidad, 1(3), 9–10. https://doi.org/10.17533/udea.unipluri.13175
Issue
Section
Special issue
License
Authors who have publications in this Journal accept the following terms:
- The content of each article is the responsibility of its authors
- The author(s) preserve(s) the moral rights over the article and transfer(s) the patrimonial rights to the University of Antioquia, which can publish it or distribute electronic copies, as well as include it in indexing services, directories or national and international Open Access data bases, under the Creative Commons Attribution License (CC BY-NC-ND).
- The author(s) should sign a declaration of transfer of economic rights to the University of Antioquia, after the acceptance of the manuscript.
- Authors are allowed and advised to disseminate their work through the Internet (eg, institutional telematic archives or their website) before and during the submission process. That can produce interesting exchanges and increase citations of the published work.
- The author(s) has (have) the responsibility to arrange and get the necessary permissions to reproduce any material protected by copyright.