No. 41 (2005): Necesidades educativas especiales
Artículos
-
Judging normality, not abnormality. Policies and lack of policies in relation to differencesin education
|Abstract = 8618 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 8132 veces| -
Special education and communication. A new glance at teaching practices
|Abstract = 530 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 528 veces| -
Educational response to the diversity of the student body. Discourses and practices
|Abstract = 661 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1602 veces| -
Representations and policies on education of the deaf and deafness in Colombia
|Abstract = 1538 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1610 veces| -
In search of a more inclusive lifestyle for the adult withintellectual handicar
|Abstract = 500 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 371 veces| -
LA ATENCIÓN EDUCATIVA, EN PROCESOS DE FORMACIÓN DOCENTE, A PERSONAS CON NECESIDADES MÚLTIPLES
|Abstract = 342 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 150 veces| -
Dynamic proposal for the development of basic attention repertory and memory on boys and girls with down syndromeintegrated to the regular classroom
|Abstract = 2206 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1349 veces| -
ARTESAS Y SU TALLER DE DISEÑO VISUAL
|Abstract = 77 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 47 veces|
Editorial
Reseñas
-
Práctica docente y educación especial. Recorriendo un camino
|Abstract = 217 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 777 veces|