No. 41 (2005): Necesidades educativas especiales
Artículos
-
Judging normality, not abnormality. Policies and lack of policies in relation to differencesin education
|Abstract = 9423 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 8399 veces| -
Special education and communication. A new glance at teaching practices
|Abstract = 665 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 542 veces| -
Educational response to the diversity of the student body. Discourses and practices
|Abstract = 832 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1648 veces| -
Representations and policies on education of the deaf and deafness in Colombia
|Abstract = 1707 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1680 veces| -
In search of a more inclusive lifestyle for the adult withintellectual handicar
|Abstract = 618 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 417 veces| -
LA ATENCIÓN EDUCATIVA, EN PROCESOS DE FORMACIÓN DOCENTE, A PERSONAS CON NECESIDADES MÚLTIPLES
|Abstract = 410 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 159 veces| -
Dynamic proposal for the development of basic attention repertory and memory on boys and girls with down syndromeintegrated to the regular classroom
|Abstract = 2392 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1402 veces| -
ARTESAS Y SU TALLER DE DISEÑO VISUAL
|Abstract = 139 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 60 veces|
Editorial
Reseñas
-
Práctica docente y educación especial. Recorriendo un camino
|Abstract = 361 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 797 veces|