Vol. 33 No. 1 (2014)
Full Issue
Editorial
-
Editorial
|Abstract = 217 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 159 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 35 veces|
Research articles
-
Sport and leisure practices and representations according to the “Paraná Norte” news paper (1934-1937)
|Abstract = 310 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 252 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 57 veces| -
Physical Education and Corporal Education in Uruguay: Jess T. Hopkins (1912-1922)
|Abstract = 588 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 377 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 416 veces| -
The curricula that make Physical Education teachers and Stockholm Syndrome: explanations for the reality shock
|Abstract = 420 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 237 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 53 veces| -
The debate on gender relationships in Physical Education is still relevant
|Abstract = 413 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 283 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 40 veces| -
The production of a contemporary education: the experience with films and the forgetfulness
|Abstract = 312 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 244 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 20 veces| -
Positions pedagogy method: its influence in the making of decisions of female basketball players during the offensive phase
|Abstract = 756 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 274 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 522 veces| -
Associated factors with adherence to physical activity in leisure time
|Abstract = 786 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 519 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 125 veces| -
Physical activity levels and stages of change of a university community in Medellín-Colombia
|Abstract = 613 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 318 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 94 veces| -
Children and adolescents physical activity levels during school break, an observational study using Soplay
|Abstract = 1209 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 647 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 132 veces|
Thesis and books reviews
-
The leisure in the city. A review of The city conquered wrote by Borja
|Abstract = 535 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 252 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 941 veces|


