Vol. 15 No. 2 (2015)
PRESENTACIÓN
-
CARTA A LOS LECTORES Y LOS AUTORES
|Abstract = 78 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 66 veces|
EVALUADORES DE ESTE NUMERO
-
EVALUADORES REVISTA UNI-PLURI/VERSIDAD VOL. 15 N.° 2
|Abstract = 101 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 96 veces|
EDITORIAL
-
Knowledge management as social gestation
|Abstract = 149 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 112 veces|
RESEARCH REPORTS AND UNPUBLISHED ESSAYS
-
Continuum of the political-economic processes in Colombia
|Abstract = 243 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 85 veces| -
Identification and management of the research. Development of an institutional experience. Case University Católica Andrés Bello
|Abstract = 246 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 100 veces| -
Geography education and school geography in daily school work
|Abstract = 539 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 170 veces| -
A research model aimed at the implementation of programs structured in virtual learning environment
|Abstract = 495 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 303 veces| -
Centro Nacional de Innovación y Gestión del Conocimiento Prospectivo y Estratégico, CENIT
|Abstract = 322 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 264 veces| -
The emergence of a new order of knowledge to manage the training of civil engineers
|Abstract = 216 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 110 veces|