Vol. 14 No. 1 (2014)
EDITORIAL
-
On the last place of Colombia in problem-solving skills
|Abstract = 199 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 92 veces|
RESEARCH REPORTS AND UNPUBLISHED ESSAYS
-
Public policies innovation in Southeastern Mexico higher education
|Abstract = 261 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 195 veces| -
Relationship between Universidad de Antioquia’s graduate programs and the University Research System (Sistema Universitario de Investigación, SUI)
|Abstract = 154 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 68 veces| -
Descriptors of the processes of description, definition, and demonstration for van Hiele levels when studying trigonometric ratios
|Abstract = 399 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 160 veces| -
The scope of tasks assigned by statistics professors
|Abstract = 376 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 594 veces| -
Contributions of the MiGen software in introducing algebraic concepts
|Abstract = 164 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 79 veces| -
On concepts, experiences, and methods. A critical approach to assessment in literature
|Abstract = 211 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 211 veces| -
The history of the teaching of social sciences as a reference for the critical transformation of educational practices
|Abstract = 1283 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 578 veces| -
Representaciones y razonamiento matemático de los estudiantes en la resolución de las tareas relacionadas con números racionales en un abordaje exploratorio
|Abstract = 183 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 65 veces|
INTERVIEWS
-
On the challenges and perspectives of education in experimental sciences and mathematics
|Abstract = 123 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 65 veces|
Índice de Autores Volumen
-
íNDICE DE AUTORES VOLUMEN 13, 2013
|Abstract = 148 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 42 veces|

