Vol. 14 No. 1 (2014)
EDITORIAL
-
On the last place of Colombia in problem-solving skills
|Abstract = 160 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 81 veces|
RESEARCH REPORTS AND UNPUBLISHED ESSAYS
-
Public policies innovation in Southeastern Mexico higher education
|Abstract = 233 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 188 veces| -
Relationship between Universidad de Antioquia’s graduate programs and the University Research System (Sistema Universitario de Investigación, SUI)
|Abstract = 128 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 56 veces| -
Descriptors of the processes of description, definition, and demonstration for van Hiele levels when studying trigonometric ratios
|Abstract = 364 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 150 veces| -
The scope of tasks assigned by statistics professors
|Abstract = 333 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 574 veces| -
Contributions of the MiGen software in introducing algebraic concepts
|Abstract = 135 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 71 veces| -
On concepts, experiences, and methods. A critical approach to assessment in literature
|Abstract = 185 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 190 veces| -
The history of the teaching of social sciences as a reference for the critical transformation of educational practices
|Abstract = 1142 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 538 veces| -
Representaciones y razonamiento matemático de los estudiantes en la resolución de las tareas relacionadas con números racionales en un abordaje exploratorio
|Abstract = 148 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 53 veces|
INTERVIEWS
-
On the challenges and perspectives of education in experimental sciences and mathematics
|Abstract = 93 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 53 veces|
Índice de Autores Volumen
-
íNDICE DE AUTORES VOLUMEN 13, 2013
|Abstract = 88 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 37 veces|