Vol. 4 No. 2 (2012)
Preliminares
-
Revista de Psicología Universidad de Antioquia
|Abstract = 163 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 167 veces|
Editorial
-
Editorial
|Abstract = 184 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 41 veces|
Artículos de investigación
-
Internal Consistency and Verification of Factorial Structure in Higher Education Portuguese Students
|Abstract = 161 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 56 veces| -
Bullying and Drugs
|Abstract = 1206 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 264 veces| -
Executive Functioning in Polydrug of Psychoactive Substances (SPA)
|Abstract = 1268 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1094 veces| -
Models of Psychosocial Intervention in Disaster Situations by Natural Phenomenon
|Abstract = 1886 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 664 veces| -
Pedagogical Relationship and Communicative Interaction
|Abstract = 209 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 63 veces|
Artículo de reflexión
-
Educational Psychology in Argentina. Its Origins, Developments and Perspectives
|Abstract = 339 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 69 veces| -
Dissemination
|Abstract = 713 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 108 veces| -
Social psychology, A cognitive discipline?
|Abstract = 709 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 142 veces|
Traducciones
-
Michel-Louis Rouquette
|Abstract = 490 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 98 veces|
Reseña
-
Assessment and intervention In Children and Adolescents: Research and Conceptualization
|Abstract = 350 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 199 veces|
Normas para Autores
-
Normas de publicación
|Abstract = 190 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 41 veces|


