Vol. 4 No. 2 (2012)

					View Vol. 4 No. 2 (2012)
Published: 2013-01-12

Preliminares

  • Revista de Psicología Universidad de Antioquia

    |Abstract
    = 163 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 167 veces|
    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.rp.15643

Editorial

  • Editorial

    Orlando Arroyave
    5-6
    |Abstract
    = 184 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 41 veces|
    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.rp.15644

Artículos de investigación

  • Internal Consistency and Verification of Factorial Structure in Higher Education Portuguese Students

    Carla Serrão, Nilton Formiga
    7-19
    |Abstract
    = 161 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 56 veces|
    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.rp.15478
  • Bullying and Drugs

    Alberto Javier Córdova Alcaráz, Edith María Ramón Trigos, Karina Jiménez Silvestre,, Cristina de Jesús Cruz Cortés
    21-48
    |Abstract
    = 1206 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 264 veces|
    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.rp.15479
  • Executive Functioning in Polydrug of Psychoactive Substances (SPA)

    Nathaly Mariño, Jenny Castro, Javier Torrado
    49-63
    |Abstract
    = 1268 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 1094 veces|
    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.rp.15480
  • Models of Psychosocial Intervention in Disaster Situations by Natural Phenomenon

    Cristian David Osorio Yepes, Victoria Eugenia Díaz Facio Lince
    65-84
    |Abstract
    = 1886 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 664 veces|
    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.rp.15481
  • Pedagogical Relationship and Communicative Interaction

    Lina Marcela Gil Congote
    85-102
    |Abstract
    = 209 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 63 veces|
    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.rp.15483

Artículo de reflexión

  • Educational Psychology in Argentina. Its Origins, Developments and Perspectives

    Néstor Roselli
    103-107
    |Abstract
    = 339 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 69 veces|
    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.rp.15484
  • Dissemination

    Carlos Arturo Ramírez G
    109-114
    |Abstract
    = 713 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 108 veces|
    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.rp.15485
  • Social psychology, A cognitive discipline?

    Mónica María Ocampo Cardona
    115-123
    |Abstract
    = 709 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 142 veces|
    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.rp.15486

Traducciones

  • Michel-Louis Rouquette

    Oscar Navarro Carrascal
    125-136
    |Abstract
    = 490 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 98 veces|
    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.rp.15487

Reseña

  • Assessment and intervention In Children and Adolescents: Research and Conceptualization

    Nora Helena Londoño Arredondo
    137-140
    |Abstract
    = 350 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 199 veces|
    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.rp.15488

Normas para Autores

  • Normas de publicación

    Revista de Psicología Universidad de Antioquia
    |Abstract
    = 190 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 41 veces|
    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.rp.15489