Vol. 21 No. 2 (2021)
RESEARCH REPORTS AND UNPUBLISHED ESSAYS
-
Educational contributions of on-line interactive exhibitions about immunity as a practice of collective activism in pandemic context
|Abstract = 413 veces | PDF (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 457 veces| | HTML (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 2 veces| | VISOR (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 1 veces| -
A literature review about teaching strategies for algebraic expressions in secondary school
|Abstract = 1944 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1164 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1 veces| | VISOR (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 2 veces| -
Interpretive reading of contemporary geographical reality in school geography
|Abstract = 490 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 433 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1 veces| | VISOR (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1 veces| -
Reality of the university caregiver of a dependent relative
|Abstract = 648 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 593 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 3 veces| | VISOR (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 2 veces| -
Epistemological Considerations of Notions about Childhood. Emergence and Scope
|Abstract = 939 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 870 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1 veces| | VISOR (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 2 veces|