Vol. 39 No. 1 (2020)
Research articles
-
Formative Assessment with Students in Practice, to Reduce the Theoretical-Practical Gap in Initial Teacher Training
|Abstract = 1660 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 123 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 7 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 899 veces| | XML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 37 veces| -
To Evaluate in Physical Education: Analysis of the Existing Tensions and Justification of the Employment of the Formative and Shared Assessment
|Abstract = 3537 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 556 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 7 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 3158 veces| | XML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 91 veces| -
The Use of Formative and Shared Assessment Systems in Physical Education Classrooms in Primary Education
|Abstract = 1870 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 173 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 2 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 658 veces| | XML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 46 veces| -
Feedback as a Key to Formative Assessment. A Case Study in the Physical Education Practicum
|Abstract = 1776 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 190 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 2 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1026 veces| | XML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 252 veces| -
Sport in Spain: A Critical Review of the Years of the "Spanish Flu" (1918-1919)
|Abstract = 1224 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 102 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 2 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 832 veces| | XML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 37 veces| -
The Evaluation in Physical Education: Beyond Social Control
|Abstract = 2337 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 189 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 2 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1358 veces| | XML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 732 veces| -
Formative Evaluation: Contributions to Think the Latin American University from an Uruguayan Case
|Abstract = 1048 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 54 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 2 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 626 veces| | XML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 122 veces|