Vol. 19 No. 1 (2019)
Full Issue
EDITORIAL
-
Uni and Pluri: Between Education, Citizenship and Culture
|Abstract = 275 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 201 veces| | XHTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 8 veces|
RESEARCH REPORTS AND UNPUBLISHED ESSAYS
-
From Bologna to Spain: Findings and Considerations about University Reform
|Abstract = 427 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 292 veces| | XHTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 65 veces| -
Citizenship competences and Authority in El Carmen del Darien: case study in an education institutions
|Abstract = 557 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 351 veces| | XHTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 297 veces| -
Wisdom Keepers: Pedagogy of Ancestral Songs from the Indigenous People Embera Eyábida
|Abstract = 1061 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 583 veces| | XHTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1831 veces| | SESION DE DERECHOS (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| -
Asymmetries and Diversity in Nature-Culture Relations: a Reflection on Western Modernity
|Abstract = 514 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 390 veces| | XHTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 36 veces|
INTERVIEWS
-
Education in Social Science and of Prospective Teachers. Interview with the Professor Joan Pagés Blanch
|Abstract = 412 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 270 veces| | XHTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 535 veces|
DEBATES
-
Advancing Creativity Theory and Research: A Socio‐cultural Manifesto
|Abstract = 1297 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1027 veces| | XHTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 452 veces|