Vol. 19 No. 1 (2019)
Full Issue
EDITORIAL
-
Uni and Pluri: Between Education, Citizenship and Culture
|Abstract = 346 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 219 veces| | XHTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 8 veces|
RESEARCH REPORTS AND UNPUBLISHED ESSAYS
-
From Bologna to Spain: Findings and Considerations about University Reform
|Abstract = 495 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 323 veces| | XHTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 65 veces| -
Citizenship competences and Authority in El Carmen del Darien: case study in an education institutions
|Abstract = 608 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 371 veces| | XHTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 309 veces| -
Wisdom Keepers: Pedagogy of Ancestral Songs from the Indigenous People Embera Eyábida
|Abstract = 1319 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 676 veces| | XHTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1968 veces| | SESION DE DERECHOS (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| -
Asymmetries and Diversity in Nature-Culture Relations: a Reflection on Western Modernity
|Abstract = 573 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 441 veces| | XHTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 41 veces|
INTERVIEWS
-
Education in Social Science and of Prospective Teachers. Interview with the Professor Joan Pagés Blanch
|Abstract = 530 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 302 veces| | XHTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 576 veces|
DEBATES
-
Advancing Creativity Theory and Research: A Socio‐cultural Manifesto
|Abstract = 1403 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1140 veces| | XHTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 466 veces|

