Vol. 29 No. 1 (2010)
Editorial
-
Editorial
|Abstract = 178 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 63 veces|
Research articles
-
Evaluation by program by trainees in the career of Physical Education, Recreation and Sports at Caldas University
|Abstract = 430 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 142 veces| -
Classroom experiences on physical education teaching in public schools in Bogotá
|Abstract = 1224 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 187 veces| -
Validation of the pedagogical approach for research training among Physical Education, Recreation and Sports undergraduate students
|Abstract = 315 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 116 veces| -
Characterization of learning environments that are promoted in the school sport practice in the city of Bogotá
|Abstract = 1599 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 351 veces| -
Declarative knowledge as a parameter to measure mental work among schoolchildren from both genders in 4th, 5th and 6th grades and their relationship to collective sport games
|Abstract = 252 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 107 veces| -
Influence of the Physical Education subject area vs lifestyles among school-age population in the department of Huila
|Abstract = 274 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 235 veces| -
Cuphill running and multiple jump exercises for power training in basketball
|Abstract = 507 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 171 veces| -
Predicting optimum drop height in Drop Jumps through anthropometry and motor tests
|Abstract = 763 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 237 veces| -
Life History of a Colombian paralympic athlete
|Abstract = 974 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 3662 veces| -
Effects of (learning) plan through block practice in the inner-edge-of-the-foot-strike soccer technique on the acquisition (learning) in children between 10 and 12 years old
|Abstract = 233 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 108 veces| -
Validation of Evaluation in Higher Physical Education
|Abstract = 220 veces | TABLA 1. RELACIÓN DE CATEGORÍAS - SUBCATEGORÍAS Y PARAMETROS DE EVALUACIÓN (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| | TABLA 2. FUENTES DE ARGUMENTACIÓN PARA LA SELECCIÓN DE EXPERTOS (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| | GRÁFICOS 1, 2 Y 3. CONOCIMIENTOS BÁSICOS DE LA ACTIVIDAD FÍSICA, EN FUNCIÓN DE LA FORMACIÓN UNIVERSITARIA (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| | GRÁFICOS 4, 5 Y 6. CONOCIMIENTOS BÁSICOS DE LA ACTIVIDAD FÍSICA, EN FUNCIÓN DE LA FORMACIÓN UNIVERSITARIA (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| | GRÁFICOS 7, 8 Y 9. CONOCIMIENTOS BÁSICOS DE LA ACTIVIDAD FÍSICA, EN FUNCIÓN DE LA FORMACIÓN UNIVERSITARIA (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| | GRÁFICOS 10. CONOCIMIENTOS BÁSICOS DE LA ACTIVIDAD FÍSICA, EN FUNCIÓN DE LA FORMACIÓN UNIVERSITARIA (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces|
-
La producción de conocimiento en las instituciones de formación inicial en Educación Física: reflexiones en el contexto del sistema de enseñanza superior de Argentina
|Abstract = 258 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 112 veces|
Thesis and books reviews
-
Reseña del texto Prohibido perder de Gonzalo Medina Pérez
|Abstract = 311 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 157 veces|
Publicidad
-
Exposiciones realizadas
|Abstract = 157 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 73 veces| -
libros de la serie Expomotricidad
|Abstract = 143 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 103 veces|

