Vol. 12 No. 1 (2012)
PRESENTACIÓN
EVALUADORES DE ESTE NUMERO
-
Evaluadores revista Uni-pluri/versidad
|Abstract = 160 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 62 veces|
EDITORIAL INVITADO
-
La dicotomía entre la investigación básica y la investigación aplicada y sus implicaciones en el campo de la educación
|Abstract = 716 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 407 veces|
RESEARCH REPORTS AND UNPUBLISHED ESSAYS
-
Metodología de producción de diseño gráfico para un entorno de enseñanza y aprendizaje en un mundo virtual tridimensional (mv3d)
|Abstract = 709 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 571 veces| -
Self-esteem and academic performance of nursing students in poza rica, veracruz, mexico
|Abstract = 2401 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 2526 veces| -
Social Responsibilities in the Environmental Management Plan of Paramo Santa Inés
|Abstract = 473 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 515 veces| -
Representations of youth about the university: selection process of the university
|Abstract = 217 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 56 veces| -
The complex organizational potential of encounters. Notes for a complex epistemological, ethical, and pedagogical reflection
|Abstract = 185 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 129 veces| -
A foucauldian concept: esthetics of the existence
|Abstract = 2598 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 4377 veces| -
Critical pedagogy and problemic teaching: A didactic proposal for political education
|Abstract = 738 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 162 veces| -
A pedagogical proposal: Wich education? Which schooling?
|Abstract = 549 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 3133 veces| -
Articulation of the didactics of social sciences, language, and virtuality: a relation under construction
|Abstract = 421 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 381 veces|
INTERVIEWS
-
¿Cómo podríamos hacer la chispa que encienda la pradera?”: La formación de maestros y maestras en la Facultad de Educación de la Universidad de Antioquia, una mirada pedagógica
|Abstract = 115 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 57 veces|
BOOK REVIEWS AND NEW PUBLICATIONS
-
Ciudadanía para armar: aportes para la formación ética y política
|Abstract = 883 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 633 veces|

