Most read articles by the same author(s)
- William Moreno Gómez, Sandra Pulido Quintero, Néstor Guillermo Díaz, Alejandro Vásquez Bernal, Alejandro López, Ethnografying “Street and Traditional Games” in Caldas Municipality (Colombia), a Methodological Challenge in Curricular Research , Educación Física y Deporte: Vol. 31 No. 1 (2012)
- Johan López Higuita, Carlos Andrés Toro, William Moreno Gómez, Picao (street soccer), emblematic drama of a recreational sport practice that reflects the urban redefinition processes and its young inhabitants , Educación Física y Deporte: Vol. 31 No. 1 (2012)
- William Moreno Gómez, Guillermo León Betancur Hernández, Los juegos de la calle, un reflejo de los límites de la escolarización, un horizonte para la formación en el libre juego , Educación Física y Deporte: Vol. 27 No. 1 (2008)
- Sandra Maryory Pulido Quintero, Carmen Emilia García Gutiérrez, John Edison Montoya, León Jaime Urrego Duque, María Cristina Londoño, Verónica Cevallos, William Moreno Gómez, Constitución de la experiencia estética de lo cotidiano en los discursos de la Educación Física del siglo XIX en Medellín , Educación Física y Deporte: Vol. 26 No. 1 (2007)
- William Moreno Gómez, Editorial , Educación Física y Deporte: Vol. 29 No. 1 (2010)
- William Moreno Gómez, Editorial , Educación Física y Deporte: Vol. 27 No. 2 (2008)
- William Moreno Gómez, Editorial , Educación Física y Deporte: Vol. 30 No. 2 (2011)
- William Moreno Gómez, Editorial , Educación Física y Deporte: Vol. 31 No. 1 (2012)
Similar Articles
- Karen Lorena Gil Eusse, Valter Bracht, Felipe Almeida, Physical Education, Sports and Science in Colombia: Critical Views , Educación Física y Deporte: Vol. 40 No. 1 (2021)
- Elí Adonay Castaño Ospina, Characterization of the scientific-academic journals of physical education and related areas in Colombia, year 2018-1 , Educación Física y Deporte: Vol. 38 No. 2 (2019)
- Karen Lorena Gil Eusse, Valter Bracht, Felipe Quintão de Almeida, The Epistemological Crisis of Physical Education in Colombia: A Discussion about Identity and Object , Educación Física y Deporte: Vol. 40 No. 2 (2021)
- Carlos Alberto Agudelo Velásquez, Mariluz Ortiz Uribe, Effects of discontinuous training methods in Colombian combat athletes , Educación Física y Deporte: Vol. 38 No. 2 (2019)
- León Urrego, Consolidación de la dinámica editorial de Educación Física y Deporte , Educación Física y Deporte: Vol. 34 No. 2 (2015)
- Hermann Gall, ¡Congratulations! , Educación Física y Deporte: Vol. 37 No. 2 (2018)
- Juan David Gómez Valenzuela, The Being of the Advisor of Pedagogical Practice. Speeches of the University Lecturer in Physical Education , Educación Física y Deporte: Vol. 40 No. 1 (2021)
- Laura Rojas Vidaurreta, Luisa Vidaurreta Lima, Tactics and Subjectivity: Case study of a Cuban Paralympic Judoka , Educación Física y Deporte: Vol. 40 No. 1 (2021)
- Martin Dammert, Mónica Silvana Guerrero Concepción, Student’ Perspectives Regarding Physical Education in Two Public Secondary Schools in Lima, Peru , Educación Física y Deporte: Vol. 39 No. 2 (2020)
- León J. Urrego D., Editorial , Educación Física y Deporte: Vol. 33 No. 1 (2014)
You may also start an advanced similarity search for this article.