Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Metrics
  • Indexing
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Submissions
    • Contact
  • Announcements
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives

Archives

  • Vol. 24 No. 1 (2024)

  • Vol. 23 No. 1-2 (2023)

  • Vol. 22 No. 2 (2022)

  • Vol. 22 No. 1 (2022)

  • Vol. 21 No. 2 (2021)

  • Vol. 21 No. 1 (2021)

  • Commemorative Issue: 20th volume of Uni-pluriversidad

  • Science Education: research perspectives for teacher education
    Vol. 20 No. 1 (2020)

  • Studies in Childhood Education
    Vol. 20 No. 2 (2020)

  • Research, competencies and models on Mathematics Teacher Education
    Vol. 19 No. 2 (2019)

  • Vol. 19 No. 1 (2019)

  • Vol. 18 No. 2 (2018)

  • Vol. 18 No. 1 (2018)

  • DOI: 10.17533/udea.unipluri.

    Cultura de paz y postconflicto en Colombia.
    Vol. 17 No. 2 (2017)

    Cultura de paz y postconflicto en Colombia.

  • CIUDAD, GESTIÓN DEL CONOCIMIENTO Y MULTICULTURALIDAD
    Vol. 17 No. 1 (2017)

  • Vol. 16 No. 2 (2016)

  • Vol. 16 No. 1 (2016)

  • Vol. 15 No. 2 (2015)

  • Revista No 43

    Vol. 15 No. 1 (2015)

  • Vol. 14 No. 3 (2014)

  • Vol. 14 No. 2 (2014)

  • Vol. 14 No. 1 (2014)

  • Vol. 13 No. 3 (2013)

  • Vol. 13 No. 2 (2013)

  • Vol. 13 No. 1 (2013)

1-25 of 63 Next

Keywords

Language

  • English
  • Español (España)
  • Português (Brasil)

Make a Submission

Make a Submission
Most read in the last month
  • Metodología de la investigación holística. Una propuesta integradora desde las sociedades fragmentadas
    77
  • Territorio y Territorialidad. Nueva categoría de análisis y desarrollo didáctico de la Geografía
    47
  • Aspectos metodológicos de las relaciones entre el objeto y el problema de la investigación
    24
  • La formación investigativa de los maestros: un asunto estratégico para la alta calidad
    17
  • Experiencias de familias en relación con su participación en la educación inclusiva de niños y niñas con discapacidad
    15

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

redes

Social Media

 

Revista Uni-pluriversidad

Facultad de Educación
Universidad de Antioquia

ISSN: 1657-4249 (impreso)

ISSN: 2665-2730 (en línea)

E-mail: revista.unipluri@udea.edu.co

Dirección: Carrera 50A No 63-96, Sala 48
Teléfono: (+57) 604 219 2332

Licencia Creative Commons

CC BY-NC-SA 4.0

Visítanos en:

Facebook - Twitter