Zum Inhalt springen
Zur Hauptnavigation springen
Zur Fußzeile springen
Open Menu
Homepage
Issues
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Über uns
Über die Zeitschrift
Author Guidelines
Beitragseinreichung
Guidelines for Peer Reviewers
Code of Ethics
Redaktion
Indexing
Metrics
Mitteilungen
Contact
Partner Journals
Advanced Publication
Suchen
Registrieren
Einloggen
Schlagworte
Beitrag einreichen
Beitrag einreichen
Sprache
English
Español (España)
Français (Canada)
Português (Brasil)
Deutsch
Browsen
Kategorien
Academic writing
Audio-visual translation
Bilingualism
Children's literature
Coloniality
Contrastive analysis
Corpus linguistics
Covid 19
Critical interculturality
Critical peace education
Critical media literacy
Decoloniality
Digital literacies
Discourse analysis
EFL
EFL textbooks
ELF
ELT
Film studies
Genre-based pedagogies
Heritage languages
Higher education
Indigenous languages
Interculturality
Language and culture
Language and emergency remote teaching
Language and gender
Language and Identity
Language and inclusion
Language and social media
Language and technology
Language assessment
Language ideology
Language maintenance
Language policy
Language teachers' perceptions
Language teachers' professional development
Language varieties
Learning management systems
Linguistic landscapes
Language teacher training
Language teaching and learning
Literacies
Literature
Multimodality
Reading comprehension
Reading and writing
Sign language
Spanish as a second language
Systemic functional linguistics
task-based language teaching
Teaching practicum
Terminology
Translanguaging
Translation
Writing centers
redes
Social Media
Informationen
Für Leser/innen
Für Autor/innen
Für Bibliothekar/innen
Aktuelle Ausgabe
##plugins.blocks.mostRead.settings.blockTitle##
Niveles de comprensión lectora en estudiantes de tercer grado de primaria de una institución educativa en Colombia
67
El Uso de subtítulos pasivos y activos en la enseñanza de lenguas extranjeras: una revisión de las posibilidades didácticas de ambos recursos
66
¿Locuciones nominales o compuestos sintagmáticos? A propósito del español del Valle de Aburrá
43
ChatGPT como herramienta para mejorar la expresión escrita en inglés como lengua extranjera
39
Estrategias pedagógicas para el desarrollo de la escritura en estudiantes de primaria
33