Les compétences professionnelles et les multilittératies du professeur de langues

Authors

  • Martha I. Berdugo Torres Dra. en Ciencias del Lenguaje Directora Revista Lenguaje Escuela de Ciencias del Lenguaje Universidad del Valle

DOI:

https://doi.org/10.17533/udea.ikala.26403
|Abstract
= 97 veces | PDF
= 46 veces|

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Martha I. Berdugo Torres, Dra. en Ciencias del Lenguaje Directora Revista Lenguaje Escuela de Ciencias del Lenguaje Universidad del Valle

 

 

References

Gonglewski, M. & DuBravac, S. (2006). Multiliteracy: Second language literacy in the multimedia environment. En L. Ducate & N. Arnold (Eds.), Calling on CALL: From theory and research to new directions in foreign language teaching (pp. 43-68). CALICO Monograph Series Vol. 5. San Marcos, Texas (USA): Computer Assisted Language Instruction Consortium.

Hubbard, P. & Levy, M. (Ed.) (2006). Teacher education in CALL. Amsterdam: John Benjamins Publishing.

Muller, F. (1998-2008). 30 compétences. Les 30 compétences de l'enseignant moderne. Diversifier. Consulté le 10 mars 2009 dans http://francois.muller.free.fr/diversifier/30compet.htm.

Selber, S. (2004). Multiliteracies for the digital age. Carbondale, IL: Southern Illinois University Press.

Downloads

Published

2016-04-08

How to Cite

I. Berdugo Torres, M. (2016). Les compétences professionnelles et les multilittératies du professeur de langues. Íkala, Revista De Lenguaje Y Cultura, 14(2), 11–15. https://doi.org/10.17533/udea.ikala.26403

Issue

Section

Editorial