Les compétences professionnelles et les multilittératies du professeur de langues

Autores

  • Martha I. Berdugo Torres Dra. en Ciencias del Lenguaje Directora Revista Lenguaje Escuela de Ciencias del Lenguaje Universidad del Valle

DOI:

https://doi.org/10.17533/udea.ikala.26403
|Resumo
= 98 veces | PDF (ENGLISH)
= 46 veces|

Downloads

Não há dados estatísticos.

Biografia do Autor

Martha I. Berdugo Torres, Dra. en Ciencias del Lenguaje Directora Revista Lenguaje Escuela de Ciencias del Lenguaje Universidad del Valle

 

 

Referências

Gonglewski, M. & DuBravac, S. (2006). Multiliteracy: Second language literacy in the multimedia environment. En L. Ducate & N. Arnold (Eds.), Calling on CALL: From theory and research to new directions in foreign language teaching (pp. 43-68). CALICO Monograph Series Vol. 5. San Marcos, Texas (USA): Computer Assisted Language Instruction Consortium.

Hubbard, P. & Levy, M. (Ed.) (2006). Teacher education in CALL. Amsterdam: John Benjamins Publishing.

Muller, F. (1998-2008). 30 compétences. Les 30 compétences de l'enseignant moderne. Diversifier. Consulté le 10 mars 2009 dans http://francois.muller.free.fr/diversifier/30compet.htm.

Selber, S. (2004). Multiliteracies for the digital age. Carbondale, IL: Southern Illinois University Press.

Downloads

Publicado

2016-04-08

Como Citar

I. Berdugo Torres, M. (2016). Les compétences professionnelles et les multilittératies du professeur de langues. Íkala, Revista De Lenguaje Y Cultura, 14(2), 11–15. https://doi.org/10.17533/udea.ikala.26403

Edição

Seção

Editorial