Reading comprehension

7 Titel

Alle Elemente

  • Factors Affecting Primary Students' Reading Comprehension and their Connection to ICTs

    Wilman Enrique Pérez Benítez, Carmen Tulia Ricardo Barreto
    332-354
    |Abstract
    = 3456 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 1853 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 216 veces| | VISOR (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 37 veces|
    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.ikala.v27n2a03
  • Levels of Reading Comprehension Among Third Grade Students at an Educational Institution in Colombia

    Carmen Cecilia Ramírez Sierra, Mariana Fernández-Reina
    484-503
    |Abstract
    = 3246 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 1508 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 0 veces|
    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.ikala.v27n2a12
  • Presentación

    Luanda Sito
    1-5
    |Abstract
    = 199 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 126 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 7 veces| | PDF (PORTUGUÊS (BRASIL))
    = 8 veces| | EPUB (PORTUGUÊS (BRASIL))
    = 8 veces|
    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.ikala.357500
  • Presentation

    Doris Correa
    288-289
    |Abstract
    = 170 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 101 veces| | PDF (ENGLISH)
    = 53 veces|
    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.ikala.349652
  • Radical Picture Books in Educational Settings: A Systematic Revision of Aims, Competences, and the Relations Between Mediators and Readers

    Soledad Véliz
    199-223
    |Abstract
    = 849 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 452 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 12 veces| | VISOR (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 55 veces|
    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.ikala.v27n1a10
  • Reading in Distracting Settings: The Role of Inhibition and Setting Goals in the Comprehension of Digital Academic Texts

    Pamela Ramírez-Peña, Claudia Paz Pérez-Salas, Bernardo Riffo-Ocares, Raquel Cerdán Otero
    66-83
    |Abstract
    = 703 veces | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 36 veces| | VISOR (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 7 veces| | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 412 veces|
    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.ikala.v27n1a04
  • Strategies to Strengthen Reading Comprehension of Argumentative Texts in High School

    Nelly Galeano Sanchez, Solanlly Ochoa-Angrino
    504-526
    |Abstract
    = 2340 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 1351 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 0 veces|
    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.ikala.v27n2a13