Children's literature

3 Items

All Items

  • Interpersonal and Parasocial Relationships in Mercer Mayer’s Frog Stories: a Multimodal-Semiotic analysis

    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.ikala.353885
    Francisco Antonio Martínez-Carratalá, Cristina Cañamares Torrijos
    1-17
    |Abstract
    = 425 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 233 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 21 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 0 veces|
  • Presentation

    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.ikala.357500
    Luanda Sito
    1-5
    |Abstract
    = 221 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 134 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 15 veces| | PDF (PORTUGUÊS (BRASIL))
    = 12 veces| | EPUB (PORTUGUÊS (BRASIL))
    = 10 veces|
  • Radical Picture Books in Educational Settings: A Systematic Revision of Aims, Competences, and the Relations Between Mediators and Readers

    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.ikala.v27n1a10
    Soledad Véliz
    199-223
    |Abstract
    = 947 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 491 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 15 veces| | VISOR (ESPAÑOL (ESPAÑA))
    = 58 veces|