Literacies
14 Titel
Articles in this section deal with both the theories and the ways of teaching and learning skills that go beyond reading and writing.
Alle Elemente
-
Construcción de definiciones especializadas: evaluación del conocimiento terminológico en tres niveles de inserción disciplinar de Ingeniería Industrial
|Abstract = 2 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 4 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| -
Reseña: The Routledge handbook of multilingualism
|Abstract = 69 veces | PDF (ENGLISH) = 52 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1 veces| -
Stakeholder Perspectives on the Integration of African Languages in Higher Education Learning: A South African Case Study
|Abstract = 48 veces | PDF (ENGLISH) = 46 veces| | EPUB (ENGLISH) = 0 veces| -
Presentación
|Abstract = 199 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 126 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 7 veces| | PDF (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 8 veces| | EPUB (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 8 veces| -
“Esta imagen me hizo sentir, pero también pensar”: Literacidad visual crítica e interculturalidad en el aula de español como lengua adicional
|Abstract = 358 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 217 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 8 veces| -
ChatGPT como herramienta para mejorar la expresión escrita en inglés como lengua extranjera
|Abstract = 1027 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 674 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 26 veces| -
Learning for or Learning with: Avaliar se Avaliando for an ELT Assessment Otherwise
|Abstract = 343 veces | HTML (ENGLISH) = 6 veces| | PDF (ENGLISH) = 238 veces| | VISOR (ENGLISH) = 7 veces| -
Presentation
|Abstract = 170 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 101 veces| | PDF (ENGLISH) = 53 veces| -
Strategies to Strengthen Reading Comprehension of Argumentative Texts in High School
|Abstract = 2340 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1351 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| -
Academic Writing in Higher Education Programs in Ecuador: Representations Among Students
|Abstract = 1035 veces | VISOR (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 33 veces| | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 573 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 36 veces| -
Presentation: From Pedagogical Knowledge to Scientific Thought and Academic Production: A Project with Elementary and Middle School Teachers in Colombia
|Abstract = 379 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 247 veces| | PDF (ENGLISH) = 0 veces| | HTML (ENGLISH) = 0 veces| -
Levels of Reading Comprehension Among Third Grade Students at an Educational Institution in Colombia
|Abstract = 3246 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1508 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| -
Factors Affecting Primary Students' Reading Comprehension and their Connection to ICTs
|Abstract = 3456 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1853 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 216 veces| | VISOR (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 37 veces| -
Adapting an Undergraduate Multiliteracies German Curriculum for Online Instruction During the COVID-19 Pandemic
|Abstract = 515 veces | HTML (ENGLISH) = 0 veces| | PDF (ENGLISH) = 307 veces|