Multimodality
13 Titel
These articles deal with the theory, and the ways to analyze and teach students to understand multimodal and multimedia texts.
Alle Elemente
-
Características lingüísticas y textuales de la audiodescripción fílmica en Uruguay
|Abstract = 55 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 77 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| -
Reseña: The Routledge handbook of multilingualism
|Abstract = 69 veces | PDF (ENGLISH) = 52 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1 veces| -
Pérdida en localización en las versiones en francés de sitios web del sector agroalimentario andaluz
|Abstract = 51 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 40 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| -
Retratos lingüísticos de hijos de familias sordas: representaciones de una lengua de herencia signada
|Abstract = 552 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 260 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 13 veces| -
“Esta imagen me hizo sentir, pero también pensar”: Literacidad visual crítica e interculturalidad en el aula de español como lengua adicional
|Abstract = 358 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 217 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 8 veces| -
Presentación
|Abstract = 199 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 126 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 7 veces| | PDF (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 8 veces| | EPUB (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 8 veces| -
Las relaciones interpersonales y parasociales en las Frog Stories de Mercer Mayer: un análisis semiótico multimodal
|Abstract = 339 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 208 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 19 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| -
TikTok/Flipgrid for Foreign Language Learning in Higher Education: A Case Study
|Abstract = 642 veces | PDF (ENGLISH) = 414 veces| | EPUB (ENGLISH) = 19 veces| | HTML (ENGLISH) = 0 veces| -
Developing Cosmopolitanism Through Intercultural Mediation Activities: An After-School Digital Storytelling Project in Catalonia
|Abstract = 270 veces | PDF (ENGLISH) = 159 veces| | HTML (ENGLISH) = 1 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 21 veces| -
Ecclesiastic Audio Description: The Church from a Semiotic and Translation Perspective
|Abstract = 158 veces | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 2 veces| | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 152 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 16 veces| -
Multimodal Communication in an Early Childhood Bilingual Education Setting: A Social Semiotic Interaction Analysis
|Abstract = 1315 veces | HTML (ENGLISH) = 0 veces| | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 552 veces| -
Incidence of Multimodality and Genre-based Pedagogy on Second Grade Students’ Writing of Descriptive Reports
|Abstract = 729 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 895 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 45 veces| | VISOR (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 72 veces| -
Multimodal Discursive Construction of Inclusive Education by the Two Most Voted Presidential Candidates in the Chilean Elections of 2017
|Abstract = 414 veces | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 313 veces|