Language teaching and learning
29 Titel
Alle Elemente
-
Actitudes lingüísticas hacia la lengua mapuche: un estudio exploratorio en jóvenes de la Araucanía y Biobío en Chile
|Abstract = 519 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 318 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 28 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1 veces| -
Aportaciones de la intertextualidad a la competencia literaria: los cuentos tradicionales en la educación básica primaria colombiana
|Abstract = 639 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 692 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 23 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| -
ChatGPT como herramienta para mejorar la expresión escrita en inglés como lengua extranjera
|Abstract = 1910 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1143 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 41 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 2 veces| -
Decoloniality in ELT: A Political Project
|Abstract = 1852 veces | PDF (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 0 veces| | PDF (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 208 veces| | PDF (ENGLISH) = 887 veces| | HTML (ENGLISH) = 36 veces| | VISOR (ENGLISH) = 50 veces| -
Developing Cosmopolitanism Through Intercultural Mediation Activities: An After-School Digital Storytelling Project in Catalonia
|Abstract = 439 veces | PDF (ENGLISH) = 207 veces| | HTML (ENGLISH) = 3 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 32 veces| -
Didactic Audiovisual Translation in Online and Face-to-face Class Environments. A Comparative Study
|Abstract = 189 veces | PDF (ENGLISH) = 123 veces| | EPUB (ENGLISH) = 14 veces| -
Disrupting Colonial Tensions in Initial Language Teacher Education: Criteria Based on Critical Interculturality
|Abstract = 1108 veces | PDF (ENGLISH) = 640 veces| | HTML (ENGLISH) = 29 veces| | VISOR (ENGLISH) = 53 veces| -
English Instructors Navigating Decoloniality with Afro Colombian and Indigenous University Students
|Abstract = 1686 veces | HTML (ENGLISH) = 84 veces| | VISOR (ENGLISH) = 56 veces| | PDF (ENGLISH) = 1003 veces| -
Enjeux épistémologiques du plurilinguisme pour diversaliser l’enseignement du français
|Abstract = 982 veces | PDF (FRANÇAIS (CANADA)) = 152 veces| | EPUB (FRANÇAIS (CANADA)) = 19 veces| | HTML (FRANÇAIS (CANADA)) = 0 veces| -
Entretejidxs: Decolonial Threads to the Self, the Communities, and EFL Teacher Education Programs in Colombia
|Abstract = 2525 veces | PDF (ENGLISH) = 1318 veces| | HTML (ENGLISH) = 24 veces| | VISOR (ENGLISH) = 33 veces| -
Envisioning Paths Towards Peacebuilding in Foreign Language Teacher Education
|Abstract = 902 veces | HTML (ENGLISH) = 16 veces| | PDF (ENGLISH) = 579 veces| -
Exploring Iranian EFL teachers’ attitudes toward the use of learning management systems in English classes
|Abstract = 804 veces | HTML (ENGLISH) = 3 veces| | PDF (ENGLISH) = 547 veces| -
Exploring Stereotypes and Cultural References in Dubbed TV Comedies in the Spanish-as-a-Foreign-Language Classroom
|Abstract = 1016 veces | HTML (ENGLISH) = 9 veces| | PDF (ENGLISH) = 546 veces| -
Foreign Language Instructors’ Professional Development in Times of Crisis: Challenges and Solutions
|Abstract = 1291 veces | HTML (ENGLISH) = 9 veces| | PDF (ENGLISH) = 479 veces| -
Pedagogical Strategies for Writing Development Among Elementary School Students
|Abstract = 3393 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1601 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| -
Presentación
|Abstract = 306 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 146 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 21 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| | PDF (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 16 veces| | EPUB (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 15 veces| -
Presentación
|Abstract = 167 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 126 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 14 veces| -
Presentation
|Abstract = 258 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 111 veces| | PDF (ENGLISH) = 65 veces| -
Pronouns in Wayuunaiki and Spanish: A Contrastive Analysis
|Abstract = 757 veces | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 373 veces| -
Reseña: The Routledge handbook of multilingualism
|Abstract = 237 veces | PDF (ENGLISH) = 109 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 12 veces| -
Strategies to Strengthen Reading Comprehension of Argumentative Texts in High School
|Abstract = 3319 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1724 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| -
Survivance in Indigenous Schools: Wayuu Students’ Resistance to Coloniality in La Guajira (Colombia)
|Abstract = 82 veces | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 6 veces| | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 41 veces| -
Teaching Foreign Languages at the U-Diversity: Exploring Pathways Towards Decoloniality and Critical Interculturality
|Abstract = 1340 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 805 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 33 veces| | VISOR (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 68 veces| -
The Impact of a Vision Intervention on Translation and Interpretation Students’ L2 Motivation
|Abstract = 614 veces | PDF (ENGLISH) = 312 veces| | HTML (ENGLISH) = 0 veces| | EPUB (ENGLISH) = 17 veces| -
TikTok/Flipgrid for Foreign Language Learning in Higher Education: A Case Study
|Abstract = 903 veces | PDF (ENGLISH) = 582 veces| | EPUB (ENGLISH) = 28 veces| | HTML (ENGLISH) = 2 veces| -
Use of WhatsApp as a Platform to Promote English Oral Fluency and Accuracy: A Task Repetition Approach
|Abstract = 1220 veces | HTML (ENGLISH) = 3 veces| | PDF (ENGLISH) = 627 veces| -
Using Translanguaging to Decolonize English Language Teaching in Colombia: A Narrative Inquiry
|Abstract = 1787 veces | HTML (ENGLISH) = 16 veces| | PDF (ENGLISH) = 922 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 45 veces| -
Visions of the Earth: Colombian Indigenous Women Learning English from a Gender-Based and Multilingual Perspective
|Abstract = 572 veces | PDF (ENGLISH) = 222 veces| | EPUB (ENGLISH) = 9 veces| | HTML (ENGLISH) = 1 veces| -
“Esta imagen me hizo sentir, pero también pensar”: Literacidad visual crítica e interculturalidad en el aula de español como lengua adicional
|Abstract = 629 veces | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1 veces| | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 410 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 17 veces|


