Bd. 20 Nr. 1

					Ansehen Bd. 20 Nr. 1
Veröffentlicht: 2015-10-30

Introduction

  • Presentation

    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.ikala.v20n1a01
    Claudia Gómez Palacio
    11-12
    |Abstract
    = 211 veces | PDF (ENGLISH)
    = 118 veces| | HTML (ENGLISH)
    = 3 veces|

Empirical Studies

  • Fostering Reading Comprehension and Self-Directed Learning in a Collaborative Strategic Reading (CSR) Setting

    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.ikala.v20n1a02
    Jenny Mendieta, Libardo Múnera, Tatiana Olmos, Clara Onatra, Patricia Pérez, Elizabeth Rojas
    15-42
    |Abstract
    = 873 veces | PDF (ENGLISH)
    = 478 veces| | HTML (ENGLISH)
    = 732 veces| | TABLES, FIGURES, AND APPENDIX (ENGLISH)
    = 0 veces|
  • Aprendizaje Intercultural Crítico mediante Temas de la Cultura Profunda en la Clase de Inglés

    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.ikala.v20n1a03
    Luis Fernando Gómez Rodríguez
    43-59
    |Abstract
    = 900 veces | PDF (ENGLISH)
    = 540 veces| | HTML (ENGLISH)
    = 85 veces|
  • The Caractérisation des Compliments dans une Population Universitaire

    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.ikala.v20n1a04
    Sergio Alonso Lopera Medina
    61-77
    |Abstract
    = 247 veces | PDF (ENGLISH)
    = 173 veces| | HTML (ENGLISH)
    = 35 veces| | LA CARACTERIZACIÓN DE LOS CUMPLIDOS EN UNA POBLACIÓN UNIVERSITARIA (ENGLISH)
    = 0 veces|
  • Representaciones Sociales de Docentes de Lenguas Extranjeras sobre el Trabajo del Fonoaudiólogo

    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.ikala.v20n1a05
    Héctor Iván Guerrero Jiménez, Pilar Mirely Chois Lenis, Amparo López Higuera, Mónica Lised Fuente Rengifo
    79-94
    |Abstract
    = 355 veces | PDF (ENGLISH)
    = 261 veces| | HTML (ENGLISH)
    = 28 veces|
  • resistant or favorable? Chinese learners’ beliefs towarDs task-based language learning and teaChing

    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.ikala.v20n1a06
    Damien Le Gal, Pei I-Chou
    95-110
    |Abstract
    = 567 veces | PDF (ENGLISH)
    = 379 veces| | HTML (ENGLISH)
    = 33 veces| | DCORREA0813, ARTICLE_IKALA_DER.DOC (ENGLISH)
    = 0 veces| | ENGLISH QUESTIONNAIRE (ENGLISH)
    = 0 veces| | QUESTIONNAIRE IN CHINESE (ENGLISH)
    = 0 veces|

Methodological Articles

  • generic, DisCourse, and lexicogrammatical Characteristics of a listening exercise in an EFL Classroom

    DOI: https://doi.org/10.17533/udea.ikala.v20n1a07
    Anamaría Sagre, José David Herazo
    113-127
    |Abstract
    = 280 veces | PDF (ENGLISH)
    = 213 veces| | HTML (ENGLISH)
    = 48 veces|