Vol. 23 No. 3
Full Issue
Introduction
-
Presentación
|Abstract = 341 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 165 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 31 veces|
Empirical Studies
-
Promoting the use of metacognitive and vocabulary learning strategies in 8th graders
|Abstract = 780 veces | PDF = 456 veces| | HTML = 89 veces|
Case Studies
-
Short Story, Translation and Cultural Transferences at the Colombian Illustrated Magazine El Gráfico (1925-1941)
|Abstract = 434 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 497 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 53 veces| -
Addressing and Addressing Formulae in Spanish Spoken in Equatorial Guinea. A Study Based on Juan Tomás Ávila Laurel’s Work
|Abstract = 457 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 199 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 80 veces| -
Adjunct Instructors: Genesis of a Continuing Professional Development Program
|Abstract = 364 veces | PDF = 145 veces| | HTML = 33 veces|
Methodological Articles
-
Text Clustering as a Strategy to Develop EFL Language Learners’ Literary Competence
|Abstract = 496 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 266 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 75 veces| -
Available Lexicon in Three Interest Centers among SFL Learners
|Abstract = 649 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 382 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 63 veces|
Theoretical Articles
-
The Murdered father in Colombia —Between the manly and the loving father
|Abstract = 395 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 165 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1432 veces| -
Responding to contempt. Nietzsche and a genealogy of homosexual literature in Colombia
|Abstract = 364 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 266 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 43 veces| -
Metaphors and calques in French phraseological creation in Ivory Coast
|Abstract = 312 veces | PDF (FRANÇAIS (CANADA)) = 208 veces| | HTML (FRANÇAIS (CANADA)) = 177 veces|


