Vol. 23 No. 3
Full Issue
Introduction
-
Presentación
|Abstract = 260 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 125 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 31 veces|
Empirical Studies
-
Promoting the use of metacognitive and vocabulary learning strategies in 8th graders
|Abstract = 592 veces | PDF = 410 veces| | HTML = 87 veces|
Case Studies
-
Short Story, Translation and Cultural Transferences at the Colombian Illustrated Magazine El Gráfico (1925-1941)
|Abstract = 363 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 440 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 47 veces| -
Addressing and Addressing Formulae in Spanish Spoken in Equatorial Guinea. A Study Based on Juan Tomás Ávila Laurel’s Work
|Abstract = 386 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 174 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 72 veces| -
Adjunct Instructors: Genesis of a Continuing Professional Development Program
|Abstract = 317 veces | PDF = 126 veces| | HTML = 29 veces|
Methodological Articles
-
Text Clustering as a Strategy to Develop EFL Language Learners’ Literary Competence
|Abstract = 418 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 221 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 72 veces| -
Available Lexicon in Three Interest Centers among SFL Learners
|Abstract = 585 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 311 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 57 veces|
Theoretical Articles
-
The Murdered father in Colombia —Between the manly and the loving father
|Abstract = 299 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 129 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1280 veces| -
Responding to contempt. Nietzsche and a genealogy of homosexual literature in Colombia
|Abstract = 295 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 227 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 34 veces| -
Metaphors and calques in French phraseological creation in Ivory Coast
|Abstract = 240 veces | PDF (FRANÇAIS (CANADA)) = 162 veces| | HTML (FRANÇAIS (CANADA)) = 139 veces|