Vol. 23 No. 3
Full Issue
Introduction
-
Presentación
|Abstract = 266 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 131 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 31 veces|
Empirical Studies
-
Promoting the use of metacognitive and vocabulary learning strategies in 8th graders
|Abstract = 609 veces | PDF = 416 veces| | HTML = 88 veces|
Case Studies
-
Short Story, Translation and Cultural Transferences at the Colombian Illustrated Magazine El Gráfico (1925-1941)
|Abstract = 371 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 453 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 49 veces| -
Addressing and Addressing Formulae in Spanish Spoken in Equatorial Guinea. A Study Based on Juan Tomás Ávila Laurel’s Work
|Abstract = 393 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 179 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 78 veces| -
Adjunct Instructors: Genesis of a Continuing Professional Development Program
|Abstract = 330 veces | PDF = 129 veces| | HTML = 30 veces|
Methodological Articles
-
Text Clustering as a Strategy to Develop EFL Language Learners’ Literary Competence
|Abstract = 427 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 228 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 73 veces| -
Available Lexicon in Three Interest Centers among SFL Learners
|Abstract = 598 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 329 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 58 veces|
Theoretical Articles
-
The Murdered father in Colombia —Between the manly and the loving father
|Abstract = 315 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 132 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1331 veces| -
Responding to contempt. Nietzsche and a genealogy of homosexual literature in Colombia
|Abstract = 303 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 236 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 35 veces| -
Metaphors and calques in French phraseological creation in Ivory Coast
|Abstract = 253 veces | PDF (FRANÇAIS (CANADA)) = 176 veces| | HTML (FRANÇAIS (CANADA)) = 145 veces|