Vol. 23 No. 3
Full Issue
Introduction
-
Presentación
|Abstract = 172 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 89 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 28 veces|
Empirical Studies
-
Promoting the use of metacognitive and vocabulary learning strategies in 8th graders
|Abstract = 414 veces | PDF = 325 veces| | HTML = 69 veces|
Case Studies
-
Short Story, Translation and Cultural Transferences at the Colombian Illustrated Magazine El Gráfico (1925-1941)
|Abstract = 213 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 395 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 39 veces| -
Addressing and Addressing Formulae in Spanish Spoken in Equatorial Guinea. A Study Based on Juan Tomás Ávila Laurel’s Work
|Abstract = 164 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 97 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 43 veces| -
Adjunct Instructors: Genesis of a Continuing Professional Development Program
|Abstract = 244 veces | PDF = 99 veces| | HTML = 21 veces|
Methodological Articles
-
Text Clustering as a Strategy to Develop EFL Language Learners’ Literary Competence
|Abstract = 285 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 164 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 51 veces| -
Available Lexicon in Three Interest Centers among SFL Learners
|Abstract = 392 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 216 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 39 veces|
Theoretical Articles
-
The Murdered father in Colombia —Between the manly and the loving father
|Abstract = 181 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 99 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 755 veces| -
Responding to contempt. Nietzsche and a genealogy of homosexual literature in Colombia
|Abstract = 213 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 153 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 31 veces| -
Metaphors and calques in French phraseological creation in Ivory Coast
|Abstract = 155 veces | PDF (FRANÇAIS (CANADA)) = 113 veces| | HTML (FRANÇAIS (CANADA)) = 102 veces|