Higher education
28 Titel
Alle Elemente
-
Academic English Needs and Practices of Faculty and Students at a Public University in Medellín, Colombia
|Abstract = 12 veces | PDF (ENGLISH) = 6 veces| | EPUB (ENGLISH) = 0 veces| -
Artificial Intelligence Applications in College Academic Writing and Composition: A Systematic Review
|Abstract = 648 veces | PDF (ENGLISH) = 235 veces| | EPUB (ENGLISH) = 9 veces| -
Assessing the Impact of Language Virtual Exchange Approaches on Intercultural Competence Development Among University Students
|Abstract = 13 veces | PDF (ENGLISH) = 6 veces| | EPUB (ENGLISH) = 0 veces| -
Causalidad y posicionamientos en el discurso de la historia escolar en español
|Abstract = 232 veces | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 2 veces| | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 145 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 11 veces| -
ChatGPT como herramienta para mejorar la expresión escrita en inglés como lengua extranjera
|Abstract = 1293 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 820 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 28 veces| -
Construcción de definiciones especializadas: evaluación del conocimiento terminológico intracategorial en la inserción disciplinar de la carrera de Ingeniería Civil Industrial
|Abstract = 93 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 51 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 5 veces| -
Decoloniality in ELT: A Political Project
|Abstract = 1317 veces | PDF (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 0 veces| | PDF (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 173 veces| | PDF (ENGLISH) = 711 veces| | HTML (ENGLISH) = 27 veces| | VISOR (ENGLISH) = 47 veces| -
Disrupting Colonial Tensions in Initial Language Teacher Education: Criteria Based on Critical Interculturality
|Abstract = 903 veces | PDF (ENGLISH) = 535 veces| | HTML (ENGLISH) = 21 veces| | VISOR (ENGLISH) = 39 veces| -
Em direção a pedagogias decoloniais: a colonialidade em vinhetas de experiências acadêmicas
|Abstract = 269 veces | PDF (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 119 veces| | EPUB (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 11 veces| -
Envisioning Paths Towards Peacebuilding in Foreign Language Teacher Education
|Abstract = 740 veces | HTML (ENGLISH) = 14 veces| | PDF (ENGLISH) = 503 veces| -
Foreign Language Instructors’ Professional Development in Times of Crisis: Challenges and Solutions
|Abstract = 951 veces | HTML (ENGLISH) = 8 veces| | PDF (ENGLISH) = 439 veces| -
Future Translators' Concerns Regarding Professional Competences: A Corpus Study
|Abstract = 520 veces | HTML (ENGLISH) = 3 veces| | PDF (ENGLISH) = 268 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 33 veces| -
La escritura y las experiencias formativas en entornos reales en una universidad colombiana
|Abstract = 411 veces | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 24 veces| | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 347 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 15 veces| -
Language Policies Towards Spanish in Trinidad & Tobago and the Philippines: An Exploratory Study
|Abstract = 185 veces | PDF (ENGLISH) = 87 veces| | EPUB (ENGLISH) = 4 veces| -
Les écoles roumaines de médecine comme espaces multilingues : défis dans les nouvelles migrations de diplôme
|Abstract = 140 veces | PDF (FRANÇAIS (CANADA)) = 65 veces| | EPUB (FRANÇAIS (CANADA)) = 3 veces| -
Mediación lingüística y cultural en el contexto de la movilidad académica internacional: una revisión sistemática
|Abstract = 253 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 156 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 6 veces| -
Multilingual Policies and Practices in Higher Education: A Nation-Wide Exploration in Colombia
|Abstract = 840 veces | PDF (ENGLISH) = 284 veces| | EPUB (ENGLISH) = 7 veces| -
Presentación
|Abstract = 221 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 134 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 15 veces| | PDF (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 12 veces| | EPUB (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 10 veces| -
Resenha: Oficina de linguística aplicada indisciplinar: homenagem a Luiz Paulo da Moita Lopes
|Abstract = 244 veces | PDF (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 119 veces| | EPUB (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 20 veces| -
Rhetorical Moves, Intensification, and Mitigation in Motivation Letters for Acceptance into Graduate Schools in México
|Abstract = 391 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 171 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 3 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 15 veces| -
Stakeholder Perspectives on the Integration of African Languages in Higher Education Learning: A South African Case Study
|Abstract = 122 veces | PDF (ENGLISH) = 71 veces| | EPUB (ENGLISH) = 6 veces| -
Study Abroad Programming in Writing Centers in Colombia and the USA: Lessons in Translanguaging, Decolonial Theory, and Programming
|Abstract = 263 veces | PDF (ENGLISH) = 118 veces| | EPUB (ENGLISH) = 9 veces| -
Teaching Foreign Languages at the U-Diversity: Exploring Pathways Towards Decoloniality and Critical Interculturality
|Abstract = 1033 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 690 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 31 veces| | VISOR (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 63 veces| -
TikTok/Flipgrid for Foreign Language Learning in Higher Education: A Case Study
|Abstract = 731 veces | PDF (ENGLISH) = 452 veces| | EPUB (ENGLISH) = 22 veces| | HTML (ENGLISH) = 0 veces| -
Use of WhatsApp as a Platform to Promote English Oral Fluency and Accuracy: A Task Repetition Approach
|Abstract = 1057 veces | HTML (ENGLISH) = 3 veces| | PDF (ENGLISH) = 546 veces| -
Voices from the Aboriginals: A Response from the South Aimed at Southing Language Education
|Abstract = 814 veces | PDF (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 431 veces| | HTML (ENGLISH) = 7 veces| | VISOR (ENGLISH) = 1 veces| -
Willingness of Spanish University Students to Connect their Camera during the COVID-19 Pandemic
|Abstract = 657 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 362 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| -
“Esta imagen me hizo sentir, pero también pensar”: Literacidad visual crítica e interculturalidad en el aula de español como lengua adicional
|Abstract = 432 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 261 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 11 veces|