Academic writing
19 Titel
Alle Elemente
-
A Review of Research on Academic Writing for the Creation of an Online Writing Center in Higher Education
|Abstract = 1536 veces | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 728 veces| -
Academic English Needs and Practices of Faculty and Students at a Public University in Medellín, Colombia
|Abstract = 273 veces | PDF (ENGLISH) = 131 veces| | EPUB (ENGLISH) = 15 veces| -
Academic Writing in Higher Education Programs in Ecuador: Representations Among Students
|Abstract = 1508 veces | VISOR (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 47 veces| | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 722 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 59 veces| -
Aportes de la retroalimentación dialógica virtual a la escritura del género discursivo “tesis de posgrado”
|Abstract = 2581 veces | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 2 veces| | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 410 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 23 veces| -
Artificial Intelligence Applications in College Academic Writing and Composition: A Systematic Review
|Abstract = 2087 veces | PDF (ENGLISH) = 906 veces| | EPUB (ENGLISH) = 18 veces| -
ChatGPT como herramienta para mejorar la expresión escrita en inglés como lengua extranjera
|Abstract = 1910 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 1143 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 41 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 2 veces| -
Construcción de definiciones especializadas: evaluación del conocimiento terminológico intracategorial en la inserción disciplinar de la carrera de Ingeniería Civil Industrial
|Abstract = 211 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 106 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 10 veces| -
Presentation: From Pedagogical Knowledge to Scientific Thought and Academic Production: A Project with Elementary and Middle School Teachers in Colombia
|Abstract = 546 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 303 veces| | PDF (ENGLISH) = 0 veces| | HTML (ENGLISH) = 0 veces| -
Grado de apertura y adquisición variable en una segunda lengua: variación de (-s) en San Andrés
|Abstract = 337 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 100 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 5 veces| -
Heritage Spanish Speakers’ Writing Development: Online vs. In-Person Peer-Tutoring Interventions
|Abstract = 839 veces | HTML (ENGLISH) = 21 veces| | VISOR (ENGLISH) = 3 veces| | PDF (ENGLISH) = 446 veces| -
Interactional Metadiscourse Markers in English Research Article Abstracts Written by Non-Native Authors: A Corpus-Based Contrastive Study
|Abstract = 913 veces | HTML (ENGLISH) = 32 veces| | PDF (ENGLISH) = 451 veces| -
La escritura y las experiencias formativas en entornos reales en una universidad colombiana
|Abstract = 491 veces | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 31 veces| | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 402 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 22 veces| -
Marcadores discursivos y calidad de la escritura: estudio empírico-computacional del ensayo en estudiantes universitarios
|Abstract = 554 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 316 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 15 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| -
Presentación
|Abstract = 306 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 146 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 21 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| | PDF (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 16 veces| | EPUB (PORTUGUÊS (BRASIL)) = 15 veces| -
Presentación
|Abstract = 167 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 126 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 14 veces| -
Rethinking Language Education: The Case for Multilinguality
|Abstract = 74 veces | PDF (ENGLISH) = 52 veces| | EPUB (ENGLISH) = 3 veces| -
Retratos lingüísticos de hijos de familias sordas: representaciones de una lengua de herencia signada
|Abstract = 811 veces | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 0 veces| | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 360 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 27 veces| -
Rhetorical Moves, Intensification, and Mitigation in Motivation Letters for Acceptance into Graduate Schools in México
|Abstract = 476 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 204 veces| | HTML (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 7 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 18 veces| -
TEMA e INFORMACIÓN en español: Un análisis sistémico en marcos teóricos de artículos científicos
|Abstract = 316 veces | PDF (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 195 veces| | EPUB (ESPAÑOL (ESPAÑA)) = 13 veces|


