Foreign language teacher’s competencies —Beliefs among the educational community. A book review

Autor/innen

  • Santiago Velasquez Universidad del Tolima

DOI:

https://doi.org/10.17533/udea.ikala.v21n01a07

Schlagworte:

Review

Abstract

Received: 2015-01-30 / Accepted: 2015-08-22

How to reference this article:

Velásquez Tangarife, S. (2016). Competencias del profesor de lenguas extranjeras: creencias de la comunidad educativa. A book review. Íkala, Revista de Lenguaje y Cultura, (21)1, 101-103. doi: 1017533.udea.ikala.v21n01a07

|Abstract
= 260 veces | PDF (ENGLISH)
= 168 veces| | HTML (ENGLISH)
= 11 veces|

Downloads

Autor/innen-Biografie

Santiago Velasquez, Universidad del Tolima

Profesor catedrático del programa de Inglés adscrito a la Facultad de Ciencias de la Educación  en la Universidad del Tolima. Estudiante de la Maestría en didáctica del inglés

Veröffentlicht

2015-10-02

Zitationsvorschlag

Velasquez, S. (2015). Foreign language teacher’s competencies —Beliefs among the educational community. A book review. Íkala, Revista De Lenguaje Y Cultura, 21(1), 101–103. https://doi.org/10.17533/udea.ikala.v21n01a07

Ausgabe

Rubrik

Book Reviews
Usage
  • Full Text Views: 1513
  • Abstract Views: 48
Captures
  • Readers: 3

Ähnliche Artikel

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 > >> 

Sie können auch eine erweiterte Ähnlichkeitssuche starten für diesen Artikel nutzen.